Olles teinud viimasel ajal palju enesejuhtimise ja ajajuhtimise koolitusi, siis peamine küsimus on ikka see, et kuidas saaks to-do listis tööd tehtud, olla produktiivsem ja energiat oleks rohkem. Selleks ei pea üldse mingeid suuri ajaplaneerimise nippe ja nõkse kasutama, vaid hoopis tuleb alustada kõige olulisemast – sellest personaalsest vundamendist, mis on produktiivsuse aluseks! Mis on VUNDAMENT, mis aitab produktiivne olla?Minu vundament on kindlate tegevuste tegemine igapäevaselt ja -nädalaselt, mis loob
Pilt: fotograaf Maila Meldre, Hariduskopteri üritus Jõhvis.
Enesejuhtimise teooria autor Albert Bandura sõnul arendavad indiviidid usku edukast enesejuhtimisest just meisterlikkuse märkamine ehk saavutused, hästi tehtud asjad. Edu kogemine ja märkamine loob tugeva usu oma isiklikku efektiivsusesse ja sedasi kasvab ka meie julguse muskel inimestena. Kui ma koolitustel küsin inimestelt, et milles oled sa hea  või mis on viimase aja saavutused. Siis on tihti vaikuse paus pikk. Kui ma olen enesekindel ja tean oma saavutusi, siis ma neid
Olen teinud väga paljudele organisatsioonidele tööandja brändisaadikute programme ja nendest tähelepanekutest ma allolevas artiklis ka kirjutangi. Fakt, et brändisaadikud annavad tunnistust edumeelse ettevõtte kultuurist. Kui töötajad tunnevad, et nende töö pakub peale sissetuleku ka midagi muud väärtuslikku, siis saavad nad sellest uhkusega rääkida. Tööandja bränd on justkui viimaste aastate trendikaim termin. Kõik räägivad, kui oluline on tööandja brändi arendamine ja paljud organisatsioonid teevad ka reaalseid samme, aga leidub ka ettevõtjaid,
Seekordsel veebiseminaril räägime teadlikust karjääriteekonnast. Veebiseminaril saad vastuse järgmistele küsimustele: *Kes juhib sinu karjääri ehk miks on oluline muutlikus töömaailmas paar käiku ette mõelda. *Millised on 4T pidepunktid enda karjääri kujundamisel. *Miks on ebakindluse ja ebaselguse hetked normaalne osa iga inimese karjääriteekonnast. Kogemusi sellel teemal jagab Anna Gramberg. Karjäärinõustaja ja coachina toetab Anna inimesi, kes otsivad tööelus uut suunda või selgust, kuidas soovitud karjäärisihte ellu viia, tahavad enda praeguses tööelus
Seekordsel veebiseminaril räägime mõtteviisist ja uskumustest. Räägime mõtteviisist, mis loob aluse olla iseenda boss, et kinni püüda oma suured ja väiksed eesmärgid. Veebiseminaril saad vastuse järgmistele küsimustele: 1. Mis on see erinevus, mis teeb rikkast rikka ja jätab keskklassi keskklassi? 2. Kuidas enda olukorda muuta (manifesteerimise sammud ja töö uskumustega)? 3. Kuidas on seotud eneseväärtus isikliku netoväärtusega? Jaa palju muid mõtteid seoses selle teemaga. Kogemusi sellel teemal jagab Liina Vettik.
Pildil hetk meeskonnakoolituselt, kuidas olla hariduse saadikud. #sädeõpetajad
Kõigile on teada, et tööandja brändi arendamine on vajalik, et mainekujundusprotsessi ise juhtida, mitte lasta sellel suvaliselt tekkida. Lisaks annavad paljude uuringute tulemused kinnitust, kui palju mõjutab tööandja bränd ühe organisatsiooni käekäiku. Personaliuudiste veebis ilmus Testlio tööandja bränd juhi artikkel (vt allpool), kus ta rääkis saadikuks olemisest, et see on justkui mingi imerelv brändi arendamisel. Jah, saan ka omalt poolt kinnitada, et imerelvaga tegemist ei ole, see kaasamise teema on