Kohtun meeskonnakoolitustel mitmete erinevate inimestega ja üks minu lemmikuid küsimusi, mida alati küsin, on: “Andke käega märku, kes teist regulaarselt liigub või teeb trenni, s.t 3–4 korda nädalas?”  Jah, ma alati rõhutan, et räägin päevasest 10 000 sammust või oma lemmik spordiala harrastamisest. Protsent mis, mulle ruumis vastu vaatab ei ole midagi rõõmustavat. See jääb alati 8–12% juurde.Jaa, ma räägin teadlikust sportimisest. Tsiteerides Nike asutajat Phil Knighti ja ta on
Persoonibränd
Korraldasime EEN äriklubi naistega ärihommiku ja seekord oli teemaks persoonibränd. See on teema, millest kõik justkui teavad midagi, aga siiski vaid vähesed tegutsevad. Sellest täna kirjutangi ja jagan nelja punkti, kuhu inimesed selle teema juures kinni jäävad.Esimene komistuskivi, mille otsa inimesed satuvad, on arvamus, et persoonibrändi loomiseks peab olema hea müügiinimene. Meeskondade sisekoolitusi tehes ja inimestega vesteldes kuulen tihti inimesi ütlemas, et neile ei meeldi müüa ja nad ei ole
Olles teinud viimasel ajal palju enesejuhtimise ja ajajuhtimise koolitusi, siis peamine küsimus on ikka see, et kuidas saaks to-do listis tööd tehtud, olla produktiivsem ja energiat oleks rohkem. Selleks ei pea üldse mingeid suuri ajaplaneerimise nippe ja nõkse kasutama, vaid hoopis tuleb alustada kõige olulisemast – sellest personaalsest vundamendist, mis on produktiivsuse aluseks! Mis on VUNDAMENT, mis aitab produktiivne olla?Minu vundament on kindlate tegevuste tegemine igapäevaselt ja -nädalaselt, mis loob
Pilt: fotograaf Maila Meldre, Hariduskopteri üritus Jõhvis.
Enesejuhtimise teooria autor Albert Bandura sõnul arendavad indiviidid usku edukast enesejuhtimisest just meisterlikkuse märkamine ehk saavutused, hästi tehtud asjad. Edu kogemine ja märkamine loob tugeva usu oma isiklikku efektiivsusesse ja sedasi kasvab ka meie julguse muskel inimestena. Kui ma koolitustel küsin inimestelt, et milles oled sa hea  või mis on viimase aja saavutused. Siis on tihti vaikuse paus pikk. Kui ma olen enesekindel ja tean oma saavutusi, siis ma neid
Olen teinud väga paljudele organisatsioonidele tööandja brändisaadikute programme ja nendest tähelepanekutest ma allolevas artiklis ka kirjutangi. Fakt, et brändisaadikud annavad tunnistust edumeelse ettevõtte kultuurist. Kui töötajad tunnevad, et nende töö pakub peale sissetuleku ka midagi muud väärtuslikku, siis saavad nad sellest uhkusega rääkida. Tööandja bränd on justkui viimaste aastate trendikaim termin. Kõik räägivad, kui oluline on tööandja brändi arendamine ja paljud organisatsioonid teevad ka reaalseid samme, aga leidub ka ettevõtjaid,
Seekordsel veebiseminaril räägime teadlikust karjääriteekonnast. Veebiseminaril saad vastuse järgmistele küsimustele: *Kes juhib sinu karjääri ehk miks on oluline muutlikus töömaailmas paar käiku ette mõelda. *Millised on 4T pidepunktid enda karjääri kujundamisel. *Miks on ebakindluse ja ebaselguse hetked normaalne osa iga inimese karjääriteekonnast. Kogemusi sellel teemal jagab Anna Gramberg. Karjäärinõustaja ja coachina toetab Anna inimesi, kes otsivad tööelus uut suunda või selgust, kuidas soovitud karjäärisihte ellu viia, tahavad enda praeguses tööelus