märkmik iseenda boss
Tööandja bränd on järjepidev lugude rääkimine. Ühe väikese agaga – selle välisele kuvandile saame rõhku panna alles siis, kui kolm vältimatut eeltingimust täidetud.   Mainitud kolm eeldust on piisavalt tugev sisemine tööandja bränd, lõpule viidud fookusgrupi intervjuud ning kõigutamatu vundament, et lugu nähtavaks teha. Teame ju küll ja veel paljusid edukaid ja tuntud brände, kuid tihtilugu jääb teadmata, kuidas nad tegutsevad tööandjana.  Head lood lähevad iseenesest ringlema Istun restoranis ÜLO,
TED_avalik_esinemine_persoonibränd
Me kõik oleme kuulnud mõnda igavat kõnet või esinemist, eks? Me kõik kõik oleme näinud mõnda ebaprofessionaalset esinejat, eks? Kui koolitusel inimestel küsin, et kellele meeldib avalik esinemine ja kes on selles tõeliselt hea?  Kriitikutelt küsin alati, et kas ise teeksid parema ettekande?  Need on küsimused, mis inspireerivad sellele teemale rohkem fookus seadma. Koolitustel neid küsimusi küsides tõusevad vaid üksikud käed, kes julgevad öelda, et nad on head esinejad.  Inimestele
Michell Obama ütleb oma raamatus: „Kui sa ei defineeri iseennast selgelt, siis teevad seda teised ja väga ebatäpselt.” See on üks kaalukamaid argumente, miks tuleks oma persoonibrändi ise kujundada, luues sinna juurde teadlikult kommunikatsiooni oma tugevustest, asjatundlikkusest ja kirest valdkonna vastu. Artikkel ilmus Äripäev teemaveebis Personaliuudised.ee veebilehel 7. mai 2019 Artiklit loe edasi SIIT.
Kas oled märganud, kuidas teatud hulk inimesi teeb läbi sama koolituse, saab samasugust infot, lõpetab koolituse ja realiseerib oma eesmärgid maksimaalselt ning on iseenda elu boss. Teised koolitusel osalejaid ei tee aga midagi, kuigi ka neil on eesmärgid ja soov tulemusi saavutada. Miks see nii on? Mis on olemas neil inimestel, kes eesmärgid saavutavad ja mis jääb puudu neil, kes endale seatud sihte ei saavuta? See on mõtteviis! Osa inimesi
Mida targem on töötaja, seda tugevam brändisaadik on ta ettevõttele, sest just töötajad kannavad edasi ettevõtte lugu. Kui töötaja bränd on nõrk, siis heidab see varju ka ettevõtte brändile, kirjutab Brandmoon OÜ asutaja ja koolitaja Signe Ventsel. Tänapäeva digitaalselt ühendatud maailmas, kus kõik tavapärased turundusplaanid võiks paigutada turundusmuuseumi, on iga ettevõtte ja meeskonnaliikme tegevus turundus, mis müügitulemusi mõjutab. See vormib alateadlikult või teadlikult arvamust organisatsioonist, tööandjast kui brändist, kujundab tarbija
Tugeva persoonibrändiga õpetajal on mõju ja mõjukust, ta on oma õpilastele, lapsevanematele ja kolleegidele kergesti mõistetav, sest temas on tõelist personaalsust. Miks teadlikku mainekujundust vaja on ja mida selleks teha tuleb, räägib Brandmoon OÜ asutaja ja koolitaja Signe Ventsel. Loe artiklit siit. Artikkel ilmus Äripäeva teemaveebis Sekretar.ee