Seekordsel veebiseminaril räägime mõtteviisist ja uskumustest. Räägime mõtteviisist, mis loob aluse olla iseenda boss, et kinni püüda oma suured ja väiksed eesmärgid. Veebiseminaril saad vastuse järgmistele küsimustele: 1. Mis on see erinevus, mis teeb rikkast rikka ja jätab keskklassi keskklassi? 2. Kuidas enda olukorda muuta (manifesteerimise sammud ja töö uskumustega)? 3. Kuidas on seotud eneseväärtus isikliku netoväärtusega? Jaa palju muid mõtteid seoses selle teemaga. Kogemusi sellel teemal jagab Liina Vettik.
Pildil hetk meeskonnakoolituselt, kuidas olla hariduse saadikud. #sädeõpetajad
Kõigile on teada, et tööandja brändi arendamine on vajalik, et mainekujundusprotsessi ise juhtida, mitte lasta sellel suvaliselt tekkida. Lisaks annavad paljude uuringute tulemused kinnitust, kui palju mõjutab tööandja bränd ühe organisatsiooni käekäiku. Personaliuudiste veebis ilmus Testlio tööandja bränd juhi artikkel (vt allpool), kus ta rääkis saadikuks olemisest, et see on justkui mingi imerelv brändi arendamisel. Jah, saan ka omalt poolt kinnitada, et imerelvaga tegemist ei ole, see kaasamise teema on
Julgen öelda, et lauset  “Mul on kiire” on kasutanud palju inimesed. Eks! Aga kui nüüd mõelda, siis mida inimesed tegelikult mõtlevad, kui nad ütlevad: “Mul on kiire”? Miks nad seda ütlevad? Ja mida nad selle ütlemisega saavutada tahavad? Kiirusest ja vaba aja puudumisest on saanud staatuse sümbol. Hõivatusest ja vaba aja puudumisest on saanud samuti staatuse sümbol.  Ütlemine “Mul on kiire” on muutunud just kui mingisuguse staatuse näitamiseks.  Proovime seda
Jah, selle postituse pildil on tühi raam. See raam on justkui mööduv aasta. Selleks, et edasi liikuda on vaja kokku koguda taipamised, mõtted, hetked ja saavutused. Selleks, et elada oma unistuste elu ja seada uueks aastaks kasvõi mõned väiksed eesmärgid (suured on ka head), siis selleks on oluline analüüsida – mida ma üldse sellel aastal tegin? Mis läks hästi? Mis nii hästi ei läinud? Mis olid väljakutsed? Mida õppisin? Jne,
Veebiseminaril saad vastused järgmistele küsimustele: 1. Mis on õhus tööandja brändingus aastal 2022? 2. Millised tööandja brändi teemad on olulised Eesti organisatsioonide jaoks? 3. Mida uut ja põnevat räägiti Lissaboni World Employer Branding Day konverentsil? Veebiseminaril jagab Lissaboni tööandja brändi konverentsi kogemusi Signe Ventsel ja tööandja brändi arendamise kogemusi jagas Kadri Mäe, kes on toetanud mitmete rahvusvahelise tehnoloogiaettevõtte kiiret kasvu. Vaata Kadri tegemisi SIIT.
Veebiseminaril “Mul on kiire!” saad vastused järgmistele küsimustele: *Kuidas lause “Mul on kiire!” kujundab sinust kuvandit. Kuidas ja mida siis kommunikeerida ja muuta oma elus? *Kuidas püsida ja leida fookus? *Milline mõtteviis toetab enese-ja ajajuhtumist? *Mida tähendab efektiivsuselõks? *Kuidas murda läbi ajasurvest kõik eesmärgid saavutada ja kõiki kogemusi kogeda? *Mida tähendab tark taastumine? *Kuidas olla vaimselt tasakaalus ja hoida mõttemaailm positiivne? Kogemusi ja mõtteid sellel teemal jagab Signe Ventsel, kes