Õpiampsude programm töötajate teadliku arengu ja heaolu toetamiseks <b
Kuidas nügida meeskonnas inimesi teadlikule arenguteekonnale?
Vaata ja tutvu programmi, mis aitab meeskonnas süsteemselt selgusele jõuda.
Meeskonnaliikmete teadliku arenguteekonna programmi teemad:
- Kuidas kaasata töötajaid nii, et nendest saaksid organisatsiooni brändisaadikud?
- Mida annab organisatsioonile juurde töötajatest brändisaadikute tuumiku olemasolu (tööandja brändi kujundamisel, toote/teenuse müümisel)?
- Kuidas saadikutest saavad ennastjuhtivad töötajad?
- Kuidas organisatsiooni saadikud, kui brändisaadikud saavad kujundada ka iseenda persoonibrändi?
- Kuidas organisatsioonis kaardistada lugusid ja need lood brändi väärtust looksid
- Programmi jooksul teevad saadikud koduseid töid, et kuuldut koheselt rakendada ja siis koolituspäevadel jagavad saadikud tulemusi ja kuulavad üksteist, et kuidas vahepeal “tööpõllul” läinud on?
Kuidas tööandja brändisaadikute programm toimib:
- Arenguprogrammi ajaline maht: 1-3 kuud.
- Kaardistame hetkeolukorra ja paneme paika eesmärgid ja leiame saadikud
- Arengupartnerina loon tegevuskava lähtuvalt eesmärgist, paneme paika indikaatorid ja jagame tegevused etappideks.
- Kohtumisi saab teha onlines Zoomi kaudu ja silmast-silma kohtudes.
- Võimalus ka e-õppeks ehk saadikute programmi saab integreerida osaliselt online õppena.
Programmi läbimisel tekib osalejatel selge ja ühtne arusaam tööandja saadiku rollist ja kuidas seesugune teadlik tegutsemine aitab kujundada nende karjääriteekonda.
Brändisaadikute programmi tulemusel:
- Mõistavad tööandja brändi arendamise olulisust ning mõistavad, et nemad saavad oma tegevustega organisatsiooni nähtavaks teha
- Saadikud teevad julgemaid samme persoonibrändi kujundamisel ning näitavad oma ekspertsust välja erinevate kanalite kaudu. Lisaks kasutavad teadlukult eneneseturunduse vahendeid ning omades ülevaadet võimalikest tööriistadest.
- Oskavad sotsiaalmeediat kasutada strateegilise tööriistana ja seeläbi kuvandit luua ning ekspertsust paremini esile tuua.
- Iga saadik loob endale personaalse tegevuskava persoonibrändi ja tööandja brändi tegevuste elluviimiseks (kooskõlas organisatsiooni tegevuskavaga).
- Saadikud oskavad lugusid rääkida
Mida kliendid räägivad koostööst:
Kes on saadikute programmi läbiviija Signe Ventsel?
Persoonibränd, tööandja bränd, brändisaadikust ja enesejuhtimine on teemad, millega saan väärtust luua arengupartneri ja koolitajana organisatsiooni meeskondadele. Aitan inimestel ja organisatsioonidel julgemalt eristuda ja oskuslikult välja tuua nüansid, mida ise tihti ei nähta. Lisaks on turundamine olnud minu töö osaks suuremal või väiksemal määral juba üle 20 aasta ja ta on töötanud pikalt Eesti kõrgharidusmaastikul erinevatel ametipositsioonidele. Õppinud turundust ja hariduse juhtimist.
Suure sportliku eluviisi austajana, tean, et spordis ja äris on väga palju ühist. Minu põhimõte on olla aktiivne, olla keegi kes teeb. Olla konstruktiivne arutleja ja kaasa mõtleja. Hindan usalduslikus koostöös – avatust, ausust ja kvaliteeti. Tagasihoidlikkusega kaugele ei jõua, tänapäeva konkurentsitihe ühiskond eeldab inimestelt teadlikku eneseturundust, et eesmärke saavutada.
Signe missiooniks on: “Olla julgustaja. Aidates julguse musklit kasvatada inimestes ja organisatsioonides, sest see unikaalsus ja eripära on kõigil tegelikult olemas, kuid puudu on julgusest!”
Signe elab ja tegutseb järgmise põhimõtte järgi “Julgetel on alati rohkem võimalusi!”
Brändisaadikute teemal kirjutatud artiklid meedias:
Blogist leiad palju kasulikku lugemist – SIIT.
Saada koolituseks päring
Kohtume instagramis @signeventsel
© 2024 BRANDMOON OÜ