Kuidas luua haridusorganisatsiooni atraktiivsust?


Haridusorganisatsiooni atraktiivsuse loomine on sama oluline, nagu teevad seda täna kõik eraettevõted. Seda tehakse ikka selleks, et meelitada ligi õppijaid, õpetajaid ja toetajaid. 

Oluline on luua positiivne maine, kus olemasolevad töötajad soovivad töötada ning saavad uhkusega öelda, et siin organisatsioonis on hea töötada.

Kuidas ja mida siis teha? VAATA edasi!

MIKS on hea töötada just teie haridusorganisatsioonis?

Oleme kokku pannud spetsiaalse haridusorganisatsoooni atraktiivuse loomise programmi.

Haridusorganisatsiooni atraktiivsus suurendamise juures on olulised järgmised aspektid, nagu õpetmine, uuenduslikud õppekeskkonnad, tugev kogukonnatunnetus ja koostöövõrgustik, bränding ja turundus, õpetajate võimalused isiklikuks arenguks ja karjääriks.

See programm koosneb spetsiaalsest 6 moodulist, mis keskenduvad teadliku brändi loomisele ja kuidas selle juures saab haridusvaldkonna töötaja olla teadlik, julge hariduse kõneisik ning ennastjuhtiv meeskonnaliige. Lisaks vaatame, kuidas olla ka koos meeskonnaga tulemuslik. Mida teevad tulemuslikud meeskonnad teisiti?

 

 

Kuidas edasi?

Kogu see programm on võimalik tellida organisatsiooni meeskonnale terviklikult. Samuti on võimalik teha valik osade moodulite vahel. 

Üks on kindel, ühest moodulist ei piisa, et mõju saavutada.

  • Ühe mooduli maht on 2×1,5h ehk kokku 4 akadeemilist tundi.
  • Moodulit saab läbida ka tervikuna või osaliselt onlines (Teams, Meet, Zoom vms).
  • Moodulid on seotud konkreetsete haridusvaldkonna näidetega ja lugudega.
  • Moodulid on omavahel seotud ning programmi raames loovad inimesed omale tegevuskava, mida siis samm-sammult ellu viima hakatakse.
  • Programmi jooksul saame lisavõimalusena kasutada ka igapäevaselt enesemotivatsiooni hindamise küsimustikku, et märgata mustreid, miks harjumused katkeda võivad ja leime ülesse teie organisatsiooni juurpõhjused.

Programmi moodulid on järgmised:

1. moodul

Haridusorganisatsiooni tööandja bränd.

Miks on hädavajalik arendada ka haridusorganisatsioonil tööandja brändi?

Kuidas ja miks  kaasata tööandja brändi tegevustesse töötajad?

Millist väärtust loob haridustöötajatele tööandja saadikuks ja hariduse kõneisikuks olemine?

2. moodul

Ennastjuhtiv haridustöötaja. Millist ennastjuhtivat töötajat me meeskonnas vajame?

Milline on ennastjuhtivad töötaja vundament?

Millised on tulevikutöötaja oskused?

Kuidas rakendada haridustöös disanimõtlemist, meeskonnas ja iseenda arendamisel?

3. moodul

Eesmärgid, produktiivsus ja efektiivse inimesed harjumused.

Kuidas seada inspireerivaid eesmärke, mis ka tulemusteks saavad?

Produktiivsus kui vabadus. Miks me teame, aga ei tee ikka – uued harjumused.

Oskus pingutus mugavalt nautida. 

4. moodul

Meeskonna tugevused ja nõrkused. Mida teevad tulemuslikud meeskonnad teisiti?

Kui hästi sa tunned oma meeskonna tugevusi? Soovid teada oma meeskonna ja meeskonnaliikmete potentsiaali?

Saad ülevaate, kes talub pinget ja sobib muutust juhtima? Kes on parim innustaja, sõnumi kohaleviija? Kes on parim planeerija ja kes päriselt asjad ära teeb?

5. moodul

Õpetajate enesehoid, kus tasakaal ja produktiivsus käivad käsikäes.

Kuidas spordiliikumine integreerida haridusvaldkonnas tööde ja tegemistesse?

Miks on liikuv õpetaja rõõmus ja energiline?

6. moodul

Tulevikutalnet meeskonnas.

Milles omab talent selgust iseenda arengu juures? Oskus olla iseenda coach – mida see tähendab ja miks see üldse oluline on? Julguse ja pingutuse arendamine – kas vaid väljavalitud inimeste tugevused?

 

Klientide tagasisided:

Kes on programmi eestvedaja Signe Ventsel?

Signe on suur spordifänn ja häkib oma minapilti sportlike ekstreemusustega. Igapäeva tegemised on arengupartneri ja koolitajana organisatsiooni meeskondadele, kus peamisteks teemavalkondadeks on persoonibränd, tööandja bränd, brändisaadikute ideestik ja ennastjuhtiv inimene meeskonnas.

Teemadeks on samuti, kuidas sportimise kaudu saada selgust eesmärkides ja kuidas sport mõjutab vastupidavust ning teeb mentaalselt tugevaks. 

Loomulikult kõik eesmärgid muutuvad tulemusteks, kui suudame efektiivselt tegutseda, olla produktiivsed ning minapilti häkkida – sport meeskondades on justkui kasutamata ressurss. 

Minu kõige paremaks mentoriks on koer Jasper, kellega kõnnikoosolekuid teha. Oma minapilti häkin ma sportlike ekstreemsustega – marataonid, matkad, julged seiklused sportides. Paljud olulised õppetunnid ja arengud on tekkinud just reisides – olen suur reisifänn. Minu moto – #mõtlentegutsedes

Kirjutatud artiklid:

“Me ei jaga maailma nõrkadeks ja tugevateks või edukateks ja põrjujateks…


Me jagame maailma õppijateks ja mitteõppijateks.” Benjamin Barber

Sul on küsimusi programmi osas? Kirjuta mulle signe@signeventsel.ee