Kõik algab teadlikult kujundatud PERSOONIBRÄNDIST!
Tugeva persoonibrändiga töötajad on kõige paremaks turunduskanaliks, see on ka kõige kaalukam põhjus, mis ettevõtte juhid võiks investeerida ja toetada töötajate persoonibrändi kujundamisse.
Persoonibrändi teadlik arendamine ja disainimine aitab inimestel oma eesmärke ja tulemusi saavutada – kas nendeks on siis uue töö hankimine, iseenda maine parem kujundamine või teenuste/toodete müümine, oma ekspertsuse nähtavuse suurendamine, kasvada juhina või isikuna.
Kuidas siis tegutseda, vaata edasi!
“Inimesed ei osta tooteid ja teenuseid. Nad ostavad inimsuhteid, lugusid ja maagiat!” – Seth Godin
Kuidas saan sind aidata
Sisekoolitus meeskonnale
Räägime seminaril järgnevast:
- Milliseid võimalusi loob töötajatele teadlik persoonibrändi kujundamine?
- Inspireerime töötajaid investeerima aega persoonibrändi teemale
- Persoonibränd tööriistad ja raamistik
- Töötajate isiklikud ja ettevõtte eesmärgid = tulemused
- Ettevõtte töötajate persoonibrändi coaching
- Kuidas ettevõtte töötajaid kaasata brändisaadikuna, vaata siit rohkem infot.
Evelin Andrespok, Toggl OÜ: Signe oli avatud ja tuli kaasa meie sooviga teha persoonibrändi koolitus webinari vormis. Kõik sujus ladusalt ja osalejad ütlesid, et said uusi kasulikke mõtteid. Soovitan koolitust kõigile, kes tahavad tõsta oma töötajate enesekindlust, pakkuda võimalusi enesearenguks ning inspireerida töötajaid persoonibrändi kujundama.
Vaata veel, mida kliendid räägivad SIIT.
Persooniaudit
- Konsultatsioon
- Viime läbi eneseanalüüsi ja teeme auditi
- Tegevuskava
- Digitaalne turundusplaan edasiseks
Konsultatsioonipakett sobib julgele ja teadlikulte ise tegutsejale. 2 konsultatsiooniga saad raamistiku ja materjalid.
Tagasiside Heleen Andersonilt: Jäin persoonibrändi konsultatsiooniga väga rahule. Hindan Signe võimet küsida õigeid küsimusi ja anda konsultatsiooni käigus vahetut tagasisidet. Kõige suurem väärtus oli just seniste mõttemustrite murdmises ning julgustunde tekitamises, et alustada persoonibrändi teadliku kujundamisega nüüd ja kohe.
Tagasiside Andero Keronen: Signe oskas mind tõsta oma peegeldustega ja märkamistega, leida ülesse ressursse, mida ma ise ei osanud nii selgelt näha. Aitäh, et küsisid küsimusi, mis viisid mind enda sees uutesse sügavustesse ja mis avasid mind ennast seni avastamata nurkade alt. Aitäh, et olid minuga kannatlik ja olid valmis andma mulle aega ja ruumi küpsemiseks täpselt niipalju kui vajasin. Signe ei ole pinnapealne inimene, teeb asju kirega. Minu jaoks väga inspireeriv inimene nii spordi teemadel, kui ka inimesena. Mina tajusin Signet, kui ausat ja otsekohest inimest, kes ei püüa meeldida, vaid kes julgeb olla tema ise ja kes on iseendaga heas kontaktis ja oskab elu nautida ja elust rõõmu tunda.
Persoonibrändi e-kursus
Anname järgenevatele küsimustele vastused – miks on juhil vajalik teadlikult arendada persoonibrändi? Kuidas luua ja tugevdada persoonibrändi? Kuidas aitab persoonibrändiga tegelemine ettevõtte eesmärke saavutada?
Helena Evert, Tele 2 AS: “Oleme loonud Tele 2 juhtide klubi, et kogemusu jagada ja inspiratsiooni saada. Esimese juhtide klubi inspireerijaks oli Signe, kellega koos arutlesime persoonibrändi ja brändisaadikute teemal. Signe ettekanne oli niivõrd sütitav ja haarav, et sellest sündis palju uusi ja põnevaid ideid. Meil on igaühel see miski milles oleme tugevad, lihtsalt pööra see enda kasuks tööle. Räägi oma lugu, inspireeri ja vii ellu. Aitäh Signe, et Sa julgustasid meie juhte rohkem pildis olema, sest kõigil on see miski olemas!“
Peamised takistused persoonibrändi arendamisel?
- Valearusaam persoonibrändi olemusest. Ma ei ole ju superstaar! Persoonibrändi vajavad ainult näitlejad, muusikud, poliitikud.
- Ajapuudus. Mul on koguaeg nii kiire!
- Süsteemitus ja järjepidevus. Ma juba olen sotsiaalmeedias olemas, seega on persoonibrändiga kõik hästi!
- Hirm. Mida teised inimesed minust mõtlevad, kui ma teadlikult persoonibrändi järsku kujundama hakkan.
- Arusaama puudumine. Kas see tegevus toob ikka mõju? Kuidas neid tulemusi mõõta? Ma kardan meediat.
- Segane minapilt. Ma ei tea, kes ma olen ja kuhu ma liikuda soovin.
KOLM kaalukat argumenti, miks arendada meeskonnaliikmete persoonibrändi?
- See, mida räägivad organisatsioonist töötajad, levib 8 korda kaugemale, kui see mida jagab ettevõte ise.
- Edelmani 2017 aasta uuringu tulemustest selgus, et ettevõtte tavatöötajad on avalikkuse ees palju usaldusväärsemad, kui juht või pressiesindaja.
- Kui sisemise tööandja brändiga, mis põhineb töötajatele positiivse emotsiooni loomises, ei tegeleta, kaotab ka väline tööandja bränd kiiresti oma sära.
Meeskonnaliikmete persoonibränd mõjutab tööandja brändi ja selle teadlikku arendamist saabkasutada kui sobivat instrumenti, et aidata organisatsioonil positsioneerida ennast kui tööandjat.
Meeskonnaliikmed aitavad persoonibrändiga luua väärtust eelkõige iseendale ja seejärel tööandjabrändile, mille tulemuseks on vabatahtikult moodustunud brändisaadikute tuumik.
Brändisaaadikute ideestikust ja programmist saad infot siit.
“Persoonibränd koondab enda alla kõik selle, kuidas sa tahad, et sind teatakse ja tuntakse!”
MIKS on vajalik persoonibrändi teadlikult arendada?
- Kuidas eristuda samas valdkonnas inimestega?
- Milliste sõnadega kirjeldatakse, kui Sa ruumist lahkud?
- Kuidas eristuda väikeettevõtjana, et jõuda oma soovitud klientideni?
- Kuidas eristuda, et potensiaalsele tööandjale silma jääda?
- Kas soovid olla veel nähtavam valdkonnas, kus tegutsed?
- Kuidas oma sisu teadlikult nähtavale tuua?
Kes on Signe Ventsel?
Minu suureks kireks on töö inimestega. Persoonibränd, tööandja bränd, brändisaadikute ideestik ja ennastjuhtiv inimene meeskonnas on teemad, millega saan väärtust luua arengupartneri ja koolitajana organisatsiooni meeskondadele. Aitan inimestel ja organisatsioonidel julgemalt eristuda, välja tuua nüansid, mida ise tihti ei nähta ning oskuslikult kõik see kommunikatsiooni panna, et toode/teenus ja meeskonna sisu väärtust looks. Loomulikult kõik eesmärgid muutuvad tulemusteks, kui suudame efektiivselt tegutseda, olla produktiivsed ning minapilti häkkida. Lisaks olen välja arendanud täiesti reaalsest vajadusest lähtuvalt enesearengumärkmiku “Olen iseenda boss”, mille eesmärgiks on, et inimesed võtaksid tööde ja tegemiste juures teadlikult aega enesearengule – kui on soov midagi muuta siis tuleb muutust alustada ikka iseendast.
Minu kõige paremaks mentoriks on koer Jasper, kellega kõnnikoosolekuid teha. Oma minapilti häkin ma sportlike ekstreemsustega – marataonid, matkad, julged seiklused sportides. Paljud olulised õppetunnid ja arengud on tekkinud just reisides – olen suur reisifänn. Minu moto – #mõtlentegutsedes
Kirjutatud artiklid: