Lae alla tasuta töövihik või vaata tasuta video kursust
Maxwell2018-02-08T10:38:38+03:00

Millised on suurimad persoonibrändi müüdid?

Persoonibrändi vajalikkusest ja selle arendamisest räägitakse üha rohkem ja on märgata, et Eestis astuvad inimesed sellel suunal julgemaid samme. Kohati aga tundub, et persoonibränd oleks justkui uus nähtus, mis on tekkinud sotsiaalmeedia ajastuga, kus kõik inimesed on suunamudijad, aga nende mõjukuse määr on lihtsalt erinev ning lahti on mõtestamata sisu ja pakend.

By |märts 30th, 2020|Categories: Muu|Millised on suurimad persoonibrändi müüdid? kommenteerimine on välja lülitatud

Maxwelli 15 kasvuseadust

Olen suur John Maxwelli fänn, leidsin taas ühe uue Maxwelli raamatu, mis on inspireeris tegutsema. Lisaks toetab see raamat ideaalselt inimese enesearengut ehk viib persoonibrändi järgmisele tasemele. Olen ise tähele pannud, et aastatepikkune õppimine ja kasvamine on viinud mind uskumatutesse kõrgustesse.

Elu on üks suur kasvamine ja ensearendamine.  Et oma eesmärgist aru saada, peab kasvatama oma teadlikkust. Et karjääris edasi liikuda, peab kasvatama oma oskusi. Et paremaks elukaaslaseks saada, pead kasvatama oma suhteoskusi.

Maxwell toob oma raamatus välja seadused, mis õpetavad Sind kasvamist väärt eesmärki saavutama.

Kuid ta toob välja ka kasvamise lõhed, mis inimesed ei saa midagi tehtud. Nendest kasvamise lõhedest kirjutangi, sest suheldes paljude erinevate inimestega, siis kuulen ma neid jätkuvalt väikeste varjatsoonidega. Kirjutan need lahti, ehk see annab piisava arusaama, et nendest lõhedest lihtsalt üle astuda ja tegudele asuda.

  1. Eelduste lõhe – ma eeldan, et minu kasv on automaatne! Lastena kasvame me automaatselt. Paljud inimesed võtavad oma täiskasvanuellu kaasa alateadliku arusaama, et ka vaimne, spirituaalne ja emotsinaalne kasv toimib sama mustri järgi. Tegelikult ei saa keegi kogemata paremaks, isiklik areng ei juhtu iseenesest ning lihtsalt elades me paremaks ei muutu.
Loading...