TÖÖANDJA brändi väljatöötamise etapid – MIDA teha ja KUIDAS alustada?
Tööandja brändi loomisprotsessi VIIS etappi jagunevad omakorda 20ks sammuks
EELTEGEVUSED
Samm 1 – Tööandja brändi loomise vajaduse hindamine
Samm 2 – Projektimeeskonna loomine
Samm 3 – Projektiplaani koostamine
STRATEEGIA KUJUNDAMINE
Samm 8 – Tööandja brändi sihtrühmade lõplik kinnitamine
Samm 9 – Tööandja brändingu sihtrühmapõhiste alameesmärkide täpsustamine
Samm 10 – Tööandja väärtuspakkumise kujundamine ja testimine
Samm 11 – Tööandja brändi tunnuslause loomine ja testimine
Samm 12 – Tööandja väärtuspakkumisel põhineva motivatsioonimudeli loomine ja testimine
Samm 13 – Tööandja brändi tegevuskava koostamine ja täitmine
Lae alla 20 sammu detailne kirjeldus, SIIT.
AUDIT
Samm 4 – Auditi valimi ja metoodika kinnitamine
Samm 5 – Uurimisvahendite koostamine ja kooskõlastamine
Samm 6 – Uuringu läbiviimine
Samm 7 – Tulemuste analüüs, auditidokumendi koostamine ja esitlemine
KOMMUNIKATSIOON
Samm 14 – Kommunikatsioonistrateegia põhiosa koostamine
Samm 15 – Tööandja brändi lansseerimise ettevalmistamine
Samm 16– Tööandja brändi sisemine lansseerimine
Samm 17 – Tööandja brändi väline lansseerimine
Samm 18 – Lansseerimisjärgsete kommunikatsioonitegevuste läbiviimine