Loading...

VEEBISEMINAR
“Mis on õhus tööandja brändingus?
Muljeid Lissaboni tööandja brändingu konverentsilt”

Veebiseminar Zoomis.
1. novembril 2022
kell 12.00-13.00

Veebiseminaril arutleme järgmistel teemadel:

  1. Mis on õhus tööandja brändingus aastal 2022?
  2. Millised tööandja brändi teemad on olulised Eesti organisatsioonide jaoks?
  3. Mida uut ja põnevat räägiti Lissaboni World Employer Branding Day konverentsil?
  4. Millised tööandja brändi teemad on globaalselt fookuses?

Kogemusi ja mõtteid tööandja brändi arendamise kogemusest jagavad Signe Ventsel ja Kadri Mäe.

Kes on Signe Ventsel?

Persoonibränd, tööandja bränd, brändisaadikute ideestik ja ennastjuhtiv inimene meeskonnas on teemad, millega Signe väärtust loob arengupartneri ja koolitajana organisatsiooni meeskondadele. Ta aitab inimestel ja organisatsioonidel julgemalt eristuda ja oskuslikult välja tuua nüansid, mida ise tihti ei nähta. Turundamine on tema töö osaks olnud suuremal või väiksemal määral juba üle 17 aasta. Ta töötanud pikalt Eesti kõrgharidusmaastikul erinevatel ametipositsioonidele, juhtinud meeskondi, koolitanud ja projektijuht paljudele suurtele projektidele. Viimased viis aastat olnud iseenda boss ehk ettevõtja brändingu alal. Ta on koostööd teinud ja väärtust loonud Eesti suurimatele pankadele, avaliku sektori organisatsioonidele ja väiksematele ettevõtetele. Tehtud töö tagasisidet saab näha SIIN.
Lisaks panustab ta, et Eestis oleks rohekm ettevõtlikke naisi – ta on Eesti Ettevõtlike Naiste Assotsiatsiooni liige, äriklubi asutaja, ettevõtluslektor, Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainor tööandja brändi külalislektor, Äripäeva Akadeemia tööandja brändi koolitaja ja suur enesearengu fänn.

Kes on Kadri Mäe?

Kadril on personalivaldkonnas enam kui 15-aastane praktiline kogemus ja iseennast peabki ta eelkõige praktikuks. Alustanud oma karjääri värbajana, kasvades personalijuhiks,  on ta olnud tunnistajaks mitme rahvusvahelise tehnoloogia startupi kiirele kasvule. Ta on juhtinud ulatuslikku värbamisprotsessi Adcashis, olnud kaasloojaks Scoro ainulaadsele ettevõttekultuurile ja tööandja brändile, ehitanud  mitmes alustavas ja edukas startupis üles inimeste juhtimise funktsioonid, protsessid ja tavad, kujundanud ettevõtte kultuuri ning juhtinud kogu personalivaldkonda. Samuti on tal edukas loovettevõtluse kogemus- tema ettevõtte disainis ja tootis Eestis esimesi rahvuslikke kinkepakendeid. Ta on teinud koostööd Eesti tunnustatud moekunstnikega heategevuslikul eesmärgil.

Täna nõustab Kadri väikeseid ja keskmise suurusega ettevõtteid ning on mentoriks personalitöö korraldamisel. Kadri kirg on aidata ettevõtetel  täiustada inimeste juhtimise praktikaid, seada inimesed esikohale, ning seeläbi luua ainulaadseid ettevõtte kultuure ja tööandja brände.