Warning: Undefined array key "file" in /data01/virt85320/domeenid/www.signeventsel.ee/htdocs/wp-includes/media.php on line 1723

Warning: Undefined array key "file" in /data01/virt85320/domeenid/www.signeventsel.ee/htdocs/wp-includes/media.php on line 1723
Loading...

Tule e-koolitusele!

Kuidas siis panna inimesed hoolima, nad aitaksid teha ettevõte nähtavaks, oleksid teadlikud toote/teenuse turundajad ning oleksid valmis sõpradele ja sõprade-sõpradele tööandjat soovitama. Tänane ühiskond ei vaja ühetaolisi lihtsameelseid reklaamloosungeid, vaid 21.sajandi kliendid soovivad siduda end organisatsiooniga ja soovivad osa saada ehedast, kvaliteetset, kirega tehtust ja millestki, mis on usaldusväärne. 

Üks suurepärane ja väga paljuski kasutamata viis selleks on kaasata töötajaid kuid brändisaadikuna. Selleks, et töötajatest saaksid  brändisaadikud, siis esmalt tuleks tööandjal väga selgelt välja tuua väärtuspakkumine töötajatele. Win-win olukord saab tekkida alles siis, kui tööandja väärtuspakkumine sobib ka töötajale ning koostöö ja tegemiste aluseks on ühised väärtused. 

Mida vajad e-kursuse läbimiseks?

TAHE ja AEG –  Sa pead teadma, mida selle e-koolituse läbimine võiks sulle anda? Arvesta oma plaanidesse ka aeg, et sa oled 100% kohal ja kuulad.

MÄRKMIK, PLIIATS ja saad luua tööandja SAADIKUTE tegevuskava – iga teema sisaldab videolõike, juhiseid ja töölehti, et sa saaksid brändisaadikute ideestiku rakendada oma organisatsioonis ja seejärel luua toimiva tegevuskava, mis on üks osa suurest turundusplaanist.  

E-koolitusel läbitavad teemad on järgmised:

Järgmistele KÜSIMUSTELE saad vastused e-koolituse läbimisel:

  • Kuidas kaasata töötajaid nii, et nendest saaksid organisatsiooni brändisaadikud?
  • Mida annab organisatsioonile juurde töötajatest brändisaadikute tuumiku olemasolu (turunduses, tööandja brändi kujundamisel, toote/teenuse müümisel)?
  • Kuidas läbi kõrgema seotuse loomise mõjutada eesmärkide saavutamist?
  • Milline on tööandja väärtuspakkumine töötajale? Kuidas tekitada tööandja väärtuspakkumisest konkurentsieelis?
  • Kuidas antud win-win olukord mõlemale osapoolele uut väärtust loob?
  • Kuidas organisatsiooni töötajad sotisaalset väärtust luua saaksid?
  • Kuidas organisatsiooni töötajad, kui brändisaadikud saavad kujundada ka iseenda persoonibrändi?
  • Kuidas organisatsioonis kaardistada lugusid ja need lood brändi väärtust looksid?

VAATA e-kursuse tutvustavat VIDEOT siin:

Innowise koolitus ja arendus, Liina Sieberk Signe kommuniktasioon on avatud, koostöine, konkreetne ja soe. Samad omadused kanduvad üle ka tema koolitusele. Tellijana oli Signega koostööd teha lihtne, ladus ja mugav. Tema koolitusel õppija olles rollis jäi mulle hästi meelde suurepärane esinemisoskus, sõbralikkus, värvikus, hea tempo ja avatud suhtlemine. Häid ideid ja motivatsiooni leidis koolituselt erinevate huvidega osaleja. Oma kogemuse põhjal julgen Signe koolitusi soovitada kõigile. Lisaks avardunud teadmistele lahkud sa koolituselt ka hea emotsiooniga.

SEB Pank, Kaisa Pelt  Signe oli meie koolituspartner SEB Panga saadikute programmis, kus soovisime tõsta töötajate teadlikkust persoonibrändi teemadel. Programmi kestel oli Signe igakülgseks toeks meie saadikutele ning pakkus proaktiivseid lahendusi, kuidas saaks koolitused veel tulemuslikumaks muuta ja inimesi veel enam innustada. Signe ekspertteadmised ja -kogemus on imetlusväärsed ning tänu tema tööle said kõik programmis osalenud töötajad teadlikumaks persoonibrändi olulisusest, juurde julgust, et enda tegemisi rohkem kajastada ning oma ekspertsust jagada. Hindame väga Signe kui koolitaja pühendumist programmile ning tema panustamist SEB töötajate persoonibrändi arendamisesse.

Ericsson Eesti, Annika Kaseorg  Koolitusel on väga hea tempo, metoodika ning praktilised töölehed. Rõõm oli näha osalejate silmade sära, inspiratsiooni ning teistmoodi tegutsemist peale koolitust. #vanakleit on meie omavaheline nali, kes veel ei tea, siis Signe aitab!

Loading...