TÖÖANDJA brändi väljatöötamise etapid – MIDA teha ja KUIDAS alustada?

Tööandja brändi loomisprotsessi VIIS etappi jagunevad omakorda 20ks sammuks

EELTEGEVUSED

Samm 1 – Tööandja brändi loomise vajaduse hindamine

Samm 2 – Projektimeeskonna loomine

Samm 3 – Projektiplaani koostamine

STRATEEGIA KUJUNDAMINE

Samm 8 – Tööandja brändi sihtrühmade lõplik kinnitamine

Samm 9 – Tööandja brändingu sihtrühmapõhiste alameesmärkide täpsustamine

Samm 10 – Tööandja väärtuspakkumise kujundamine ja testimine

Samm 11 – Tööandja brändi tunnuslause loomine ja testimine

Samm 12 – Tööandja väärtuspakkumisel põhineva motivatsioonimudeli loomine ja testimine

Samm 13 – Tööandja brändi tegevuskava koostamine ja täitmine

Lae alla 20 sammu detailne kirjeldus, SIIT.

AUDIT

Samm 4 – Auditi valimi ja metoodika kinnitamine

Samm 5 – Uurimisvahendite koostamine ja kooskõlastamine

Samm 6 – Uuringu läbiviimine

Samm 7 – Tulemuste analüüs, auditidokumendi koostamine ja esitlemine

KOMMUNIKATSIOON

Samm 14 – Kommunikatsioonistrateegia põhiosa koostamine

Samm 15 – Tööandja brändi lansseerimise ettevalmistamine

Samm 16– Tööandja brändi sisemine lansseerimine

Samm 17 – Tööandja brändi väline lansseerimine

Samm 18 – Lansseerimisjärgsete kommunikatsioonitegevuste läbiviimine