(Persooni, tööandja) Bränd on lubadus.
Lubadus, et tagame kindla 
tulemuse, pakume kindla elamuse või käitume teatud kindlal moel.

Kui töötajad on ettevõtte brändisaadikud, siis lisaväärtusena saavad töötajad kujundada ka seeläbi iseenda persoonibrändi, kui nad töötavad töökohal, mis neile ka tegelikult sisemist arengut ja kirge pakub. Töötaja personoonibrändi arendamine eeldab pidevat enesearengut ja teadlikust iseendast ning ausalt endalt küsimist – kas see, mida ma teen, tekitab minus kirge? Lisaks teavad vastuseid küsimustele,  miks nad midagi teevad, kuidas nad asju teevad ja mida toodavad või pakuvad.

Töötajate roll brändisaadikuna loob usaldust, sest inimesed, kes seda teevad teadlikult ja kirglikult!

Tänapäeval ettevõtte bränd =
juhi persoonibränd + töötajate persoonibrändid

sdödjfldbfkjdbfkdsbfsdkfdkxnvccncnxdvljxd.nxdmfnsdkfnksdfnsdjf

Tarbijad usaldavad persoonibrände rohkem kui kunagi varem ja korporatiivseid brände pea poole vähem kui näiteks 20 aastat tagasi.

Vaata seda persoonibrändi videot ja saad ülevaate, millest persoonibränd koosneb ja kuidas sina saaksid seeläbi teadlikumalt oma persoonibrändi disainida.