Mida peaks teadma tööandja brändingust?

Tööandja brändi väljatöötamisele on KAKS lähenemisvõimalust:
1. Paljud organisatsioonid on võtnud kasutusele „väljastpoolt sissepoole“ lähenemise. See tähendab keskendumist sellele, et muuta organisatsioon nähtavaks sihtmärgiks talentidele, läbi hästi kujundatud kodulehekülje, millelt leiab infot organisatsioonikultuuri, hüvitiste, karjäärivõimaluste ning üldist infot selle kohta, miks just see organisatsioon on parim koht, kus töötada (Mandhanya, Shah 2010).
2. Teised organisatsioonid kasutavad „seestpoolt väljapoole“ lähenemist, kus luuakse tugev sisemine tööandja bränd, kasutades selleks töötajate kogemusi ning muutes töötajaid oma organisatsiooni saadikuteks. See on väga oluline, eriti kui organisatsioonid soovivad suurendada töötajate soovitamist kandidaatide meelitamiseks (Ambler, Barrow 1996).

Vaata ülevaatlikku videot tööandja brändi olemusest!

Kokkuvõtvalt võib öelda, et…

 sisemise tööandja brändingu eesmärk on suurendada olemasolevate töötajate rahulolu, pühendumust ja produktiivsust. Sisemine tööandja bränd peab olema loodud koos organisatsiooni töötajatega. See tähendab, et töötajad peavad saama kaasa rääkida tööandja brändi erinevatel teemadel. Sisemine tööandja bränding tähendabki suuresti töötajate kaasamist.