Miks vajavad organisatsioonid tööandja brändingut?
◊Tööandjast teadlik kuvandi loomine
Kuuidas oma sisemist brändi teadlikult ja julgelt välja näidata. Kõik organisatsioonid saavad oma tööandja brändi sõnumite kaudu arendada ja suunata – eristuvalt ja julgelt! Strateegiline lähenemine toob tulemuse ja mõju.
♥Kaasata töötajaid tööandja saadikutena
Saavutades oma töötajate autentse kaasatuse, suureneb tööandja brändi nähtavus nii sisemiselt kui ka väliselt, aidates teil brändi teadlikult kujundada.
♣Et paista tööandjana uute talentide otsimisel silma
Organisatsioonid, kes süsteemselt tööandja brändi kujundavad, värbavad paremaid talente meeskonda s.t värbamiskampaaniad ei kuku läbi ja seeläbi ei põle ka olemasolevad meeskonnaliikmed läbi.
♦Organisatsiooni ROI
Tugeva tööandja kaubamärgiga ettevõtetel vähenevad 43% värbamiskulud. 75% kandidaatidest on öelnud, et nad kontrollivad enne kandideerimist ettevõtte infot tuttavatelt ja sõpradelt . 50% kandidaatidest ütleb, et nad ei töötaks halva mainega ettevõttes – isegi kui see tähendaks kõrgemat palka.
⇑Sõda talentide pärast on käimas!
Täna elame kandidaatide valikutes juhitaval turul, mida juhib „sõda talentide pärast”. Kandidaadi teekond ei seisne lihtsalt selles, et tööotsija leiab teie töö ja kandideerib. Nad tahavad enne tööle kandideerimist uurida ettevõtte kohta kõik!
©Kasu kogu organistatsioonile
Töötajaid saab hõlpsasti motiveerida või nad püsivad ettevõttes kauem motiveeritud tänu tunnetatud uhkusele ettevõtte heaks töötamise üle. Kui ettevõttel on hiilgav tööandja kuvand, siis on tõenäolisem, et tema toode/teenus saab sellest hulgaliselt kasu.